torsdag 5 april 2012

Torsdag ♥

Idag är det torsdag och idag blir det fullt upp, i skolan idag så ska vi har samarbetsövningar, som vi i ESO har ordnat, så vi får det hur det går.
Sedan senare på skoldagen så blir det drill på idrotten, jag undrar lite hur det blir, men jag tror inte det kommer bli lika kul som en vanlig drillträning, eftersom att lektionen kommer ägnas åt nybörjare, vilket hälften av alla tjejer i vår klass inte är. Men det kan kanske bli kul ändå, vem vet :)
Efter skolan så blir det att ta spruta tillsammans med Hanna, på vårdcentralen för livmoderhalscaner typ.
Sedan så blir det att gå hem och packa inför kvällen, och efter det ska jag ner till ICA och packa kassar.
Direkt därifrån går jag till Pizzanatten, som kommer bli grymt kul.

Så ser min trosdag ut, full späckad men rolig! :D























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar