tisdag 24 april 2012

...


Jag har inte orkat bloggat och haft så mycket att gör dom senaste dagarna. Men iaf i söndags vart det bowling med dom jag ska till Portugal med och sedan avslutades dagen med drillträning :D
I Måndags så vart det inte göra så mycket, vart skolan och på håltimmen gick jag Wilma och Hanna ner och köpte glass MUMS. På kvällen vart det drillträning.
Idag har jag varit i skola, och skolan avslutades med golf, sedan vart det hem och äta för sedan vart det provapådrill. Det kom 11 stycken! Vi får hoppas att iaf några börjar till hösten :D
Efter det vart det att hjälpa Theresa med en grej. Sedan vart det en riktigt skön vårpromenad med Hanna!

Bild på Hedda innan bowlingen

Bowlingen

Stella gör sin grej! :D

Glassätande Wilma
Hanna äter glass!

Jag äter glass :D

Ful bild, men iaf bild på alla tre

Bjuder på två smått charmiga bilder på mig med! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar