lördag 28 april 2012

Fredag



Igår var en helt underbar dag!
Fick sluta en kvart tidigare på NO:n och till lunch så var det taco
Efter det fick vi i ESO (elevskyddsombud) tårta, och den var riktigt god!
Efter det skyndade jag mig hem för att göra det sista innan jag skulle åka iväg till stan och kolla på bio.
Sedan gick vi till bussen och när vi kom fram kollade vi in NEW YORKER som inte har funnits i Linköping förut, och jag älskade det, min nya favvo affär!

Sedan vart det lite shopping, och sedan gick vi och åt pizza. OCh sen så skulle filmen starta så vi köpte popcorn och godis, sedan såg vi filmen Hunger Games och det var jätte bra! En film jag rekommenderar fast det är helt sinnessjukt att komma på en sådan här film :o
Och innan filmen hade jag stängt av ljudet, men det gällde visst inte ringsignalen så det började ringa, så efter det stängde jag av den, men sedan fick jag sms och då hade jag glömt och trycka på OK knappen för att stänga av den ,smart tjej!

Efter filmen vart det att åka hem, och efter det så skulle Sara hämta en kjol hos mig, så det blev även en liten promenad efter också :D

Tyvärr så är det lite problem med bilderna så ni får bilderna från dagen någon annan gång!
Men nu ska jag till Liseberg!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar