torsdag 26 april 2012

Hungrig!

Nu tänkte jag skriva ett litet inlägg eftersom jag inte har gjort det på väldigt länge nu! Just nu sitter jag och väntar på att jag ska få gå och käka lite mat för jag är så sjukt hungrig... Idag ska jag plugga lite då jag kommer hem från skolan för imorgon har jag nationella prov i Engelska igen. Känner mig väldigt nervös just nu eftersom jag inte är så bra på engelska. Jag kan iallafall inte göra mera en att försöka så det får gå som det går känns det som. Efter att jag har pluggat ska jag iväg till träningen. Hårdträning är det som gäller nu eftersom att jag ska tävla i SM om tre veckor med både teamet, solot och duetten! Känns väldigt bra faktiskt :)

Nu ska jag sticka ner till matsalen med mina fina vänner och käka macka.

































Här är Moa och hennes fina häst! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar