söndag 22 april 2012

Tävling


Igår var det tävling då.
Vi åkte upp på fredagen i en 5 timmars lång bilresa ungefär, men det gick fort.
När vi kom dit åt vi lite på McDonalds.
Sedan åkte vi tillbaka till hotellen och väntade på att dom andra skulle komma, dom som åkte lite senare. När dom kom så gjorde vi lite allt möjligt, typ satte upp hår och lite sånt.
Efter det satt vi och flummade typ och pratade, när vi sedan kollade på klockan så insåg vi att det bara var en timme kvar tills vi skulle gå upp. Så det blev att sova en timme den natten (smart innan tävling).
Vaknade av att Theresa diskret skulle öppna gardinerna, men det blev att hon välte en hårsprejsflaska så alla i rummet vaknade (Jag, Sara, Nina och Theresa då) Efter det droppade det in mer och mer folk som ville bli i ordning gjorda inför tävlingen. När smink och hår var klara på alla så åt vi lite snabbt för att sedan dra till hallen och till klädkontrollen. Sedan hade tävlingen startat, men alla fick jätte låga poäng :(

Junior:
Sara solo: 7,500
Sara och Mathilda duett: 11.000
Team A Åtvidaberg ( som både jag och Sara går i) : 17,667

Senior:
Jag och Nina: 12,000

Jag är senior i duetten efter som att Nina är senior och då blir det att jag måste tävla i klassen duett senior om jag kör med Nina :)

Det vart ett väldigt långt inlägg, så ni behövde inte läsa allt, men för er som vill så får ni ;)
Puss och kram,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar