fredag 13 april 2012

Skrutt!!<3

Åhh jag saknar min skrutt så sjukt mycket. Karolina har varit i sälen i en vecka nu och jag har under den perioden insett att jag inte klarar mig en dag utan henne. Hur fan ska jag kunna klara mig i fyra hela jävla veckor utan henne i sommar?! Jag kommer inte kunna prata med henne för hon får inte ha sin mobil med sig och jag kan inte direkt följa med i hennes bagage... Jag kommer helt enkelt att sjunka ner under jorden i den enorma saknaden efter min underbara "syster". Jag har fått gå på ensamma promenader i veckan men som tur är har jag haft Karro med mig på telefonen hela vägen, så otroligt nära men endå så lång bort på något sett...


Jag har funderat en del på det här. Karro och jag kände knappt varandra för två år sen och nu är vi som syskon. Vi kan prata med allt om varandra och det kvittar vad klockan är så kan jag ringa henne om jag behöver. Hon finns alltid här för mig och jag finns altid här fö henne. Det är en speciell känsla att skratta med henne. Det känns som om jag vet precis hur hon känner och hur hon tänker ungefär som dom säger att tvillingar känner. Det kvittar för mig att Karro är två år yngre en mig för va fan, hon är en av mina absolut BÄSTA kompisar. And thats it!!<3


Här kommer lite mobilbilder från Karros o mina undrebara flummiga stunder!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar