fredag 23 mars 2012

Fredag

Har inte blivit ett inlägg på länge så jag tänkte ta och berätta lite vad som har hänt under veckan.
Onsdags:
Hade skola, kom hem kollade igenom NO-provet, cyklade ner till sporthallen för att möta Sara som hade haft minidrill, sedan åkte vi hem till henne och hon åt lite, efter så skulle vi lämna lottpengar till Susanne blev lite krångel men vi kom iväg till slut. Så åkte jag hem och duschade och gick och la mig.

Torsdag:
Skola som vanlig, och till skolan hade jag sällskap med Sara, efter det så gick jag hem och slappade lite, och sedan åt vi, när vi hade ätit undrade Sara om jag inte kunde göra henne sällskap en stund innan drillen, vart att jag var där typ 5 min innan vi vart tvungna att gå till drillen. På drillen var det hård träning som gällde, för det var sista träningen innan tävling, det gick jätte bra för min och Nina på duetten och för teamet gick det sådär.

Fredag Vad som ska göras:
Gå till skolan
Köpa matsäck till lördag
Gå hem och göra en hemlig sak som jag inte kan skriva på bloggen :D
Packa inför imorgon
Äta taco med alla drillisar!
Gå hem och försöka lägga mig tidigt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar