onsdag 14 mars 2012

Förlåt, jag har inte haft tid att blogga så mycket så jag tänkte berätta lite smått om veckan.
Måndag. Gick till skolan som vanligt, och på kvällen vart det marschträning. Efter det gick jag hem och duscha och sedan gick Sara och jag en promenad! :D
Tisdag. Igår hade vi studiedag, jag tränade på svenska provet, och gjorde några andra skolsaker. Och resten av dagen drillade jag! :D
Onsdag. Onsdag är idag, så i dag har jag inte hunnit göra någonting, men både mamma och pappa åker iväg idag och mamma kommer hem på fredag, så till dess är det bara jag och mina bröder som har huset för oss själva. Jag får se om jag hittar på något idag, det blir nog antagligen några läxor.

Här får ni en bild från i måndags.
Som Sara var snäll och tog bort för att den var så ful ;p /Sara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar