tisdag 27 mars 2012

..

Hejsan tänkte berätta lite om dagarna som har gått.

Lördag och Tävling:

Gick upp kl. 05:00 och åkte ner till sporthallen 06:00 för att sätta upp hår och sminkas. Sedan var det klädkontroll och det gick också bra. Vid invigningen av drilltävlingen fick vi dansa lite också. Sedan var tävlingen igång. Och så här gick det:
Sara solo (junior): 18,700 (kommer inte ihåg exakt)
Min och Ninas duett (senior): 11,000
Saras och Mathildas duett (junior): 12,000
Teamet (junior) : 20,000

Och till SM kom:
Sara!
Wilma,
Thea,
och Sanna

På kvällen efter tävlingen vart det mys. Vi åkte ner och köpte pizza och sedan åkte vi till Theresa och åt pizza och hade kul :D








En bild från tävlingen.


Söndag

Vaknade halv tio av att mamma och pappa väckte mig för att vi skulle sjunga för Viktor min lillebror som fyllde år. Sedan så var jag ute och drillade typ hela dagen. Och självklart så vart det våfflor, eftersom att det var våffeldagen. Sedan vart det dan som också gick bra. Och direkt efter så hade vi drillträning. Och eftersom att Sara också fyllde år så sprang alla imot henne och sa grattis när hon kom. Av mig fick hon en choklad ask, ett kort och tuggummi. 

















Kortet som hon fick av mig.


Måndag:

Igår vart det skola som vanligt. Efter så vart det en liten sväng med Sara. Men kl. 17:30 så skulle jag åka till en som heter Hedda, som jag ska åka tillsammans med till Portugal. Där fanns även två andra som jag också ska åka med Stella och Vendela. Hedda bodde jättemysigt i ett jättegulligt hus. Där så åt vi och sedan gick vi upp i ett typ torn, och berättade spökhistorier. Vi hade jätte mysigt. Ska bli skit kul att åka med dom till Portugal!













En bild på Hedda,Vendela och Stella.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar