söndag 4 mars 2012

Foto!

Idag kände jag verkligen för att ta lite kort på min underbart söta guldhamster Decibell!
Lyckades få några bilder på henne innan hon blev helt vild och började springa omkring för då är det inte alls lika lätt att fånga henne på bild ;)
När jag ändå hade kameran framme gick jag ut och fick även där några fina vårbilder.
Jag använder mig av en systemkamera (Canon eos 1000d), inte världens proffsigaste men den passar mig för stunden. Jag redigerar mina bilder i photoshop.


Här får ni några bilder jag tog idag och på bilen längst ner har jag även lagt in den redigerade till vänster och originalen till höger så ni även kan se skillnaden :)

























Redigerad                                                                                Originalet

Hoppas ni gillade dom ;)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar