tisdag 27 mars 2012

Fel uppstod..

Hejsan... Just nu sitter jag och gör lite svenska läxa. Jag förbereder en redovisning jag ska ha för klassen imorgon och ska jag vara ärlig så går det inget vidare bra. Jag är väldigt dålig på att lägga upp inlägg på bloggen för att jag har så otroligt mycket i skolan nu.. I fredags då jag skulle blogga från mobilen hade jag skrivit ett inlägg och lagt till bilder och allt och så står det fel uppstod efter en stund och då hade jag inte tid att blogga längre, jag går under jorden ibland alltså! Inatt sov jag i alla fall hos en kompis för hennes mamma var inte hemma så vi fyra som brukar va sov tillsammans själva i deras enorma villa! Det var jättekul men dock är jag inte så himla pigg idag för det ;)
Snart ska jag käka lite mat och efter det drar jag iväg på träning med de andra tjejerna i A-teamet. Det blir första träningen utomhus men det går nog bra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar