torsdag 1 mars 2012

Dålig uppdatering från min del!

Nu har det varit extremt dålig uppdatering från mitt håll men nu ska jag se till att berätta om min dag. Väckarklockan ringde som den alltid gör klockan 06.30 och som vanligt var det lika motigt att gå upp! En ganska lång dag i skolan med bland annat självförsvar på idrotten, kemi på Non och samhällskunskap på Son. Nu är jag hemma och väntar på att maten ska bli klar så min mage slutar kurra och efter det ska jag se till att plugga lite spanska och engelska. Ikväll är det drillträning och jag ska mest träna vårat minsta juniorteam. 

Vi bestämde även att jag tillsammans med några kompisar ska vara med och spela på natt innebandyn den 16 och jag som typ aldrig spelar innebandy kommer ju att skämma ut mej totalt men men kul ska det bli iallafall och det är ju huvudsaken det! ;)

Här kommer en bild från i sommras som påminner mej om hur mycket jag saknar värmen! 
Vi höres! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar