torsdag 9 augusti 2012

Små kusiner

idag har jag städat rummet o chillat galet. Och senare kom mina två söta små kusiner Philip o Jacob från Göteborg. Så vi åkte ut till stugan o grillade o hade det mysigt. Pojkarna gick och la sig för en halvtimme sedan. Och antaglien kommmer jag bli väckt utav dom vid 6 eller något >.<
Imorgon kommer iaf mina andra småkusiner Torun o CH (carl-henrik) från malmö. Och på lördag kommer hela feta släkten för att fira mamma.

för övrigt, så tappade mamma hennes telefon i vattnet igår. Så hon åkte och köpte en Iphone 4s , vilket jag tycker är väldigt dåligt , för om detta skulle hända mig, skulle jag inte få någon mobil alls, och dom skulle säga att jag ska vara försiktigare. Men mamma åkte till stan och köpte en 4x så bättre mobil än vad hon hade. Vilket är väldigt dåligt tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar