lördag 25 augusti 2012


Igår stack jag till Wilma direkt efter skolan, för jag skulle hjälpa henne göra taco. För att vi skulle ha tjejkväll. Eftersom att det var rix fm så kunde inte så många komma, men jag kan faktiskt säga att jag inte ångrar att jag inte gick på rix fm. För hade shit kul hos Wilma, singstar, mycket mycket tjejprat, charader, sanning eller konka och bärdspel. Hade grymt kul verkligen! Tack Wilma, Hanna, Kajsa och Cajsa.
Idag hade jag ledar möte vid nio, vi fick hotellfrukost, och jag fick en egen åif pärm. STOLT TJEJ! :D
Seden åkte jag till stugan och gjorde allt o inget, sedan åkte vi hem och åt hemma gjord pizza. Asgott! Sedan  gick jag och Sara en promenad och kom inte tillbaka ens för en nu. Var ute i två timmar ungefär tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar