tisdag 7 augusti 2012


Jag skulle publisera ett inlägg igår men insåg just att det aldrig kom ut på bloggen så jag skriver om båda dagarna nu istället.

Igår träffade jag Tilla och vi gick ner till gymmet direkt då vi var klara på förmiddagen. Vi körde stenhård träning och det gick bra! Jag tycker att det känns så motigt att gå dit men när man väl är det känns det så bra och man känner sig duktig på något sätt.
Länkar er även till tillas blogg (klicka på namnet för att komma till hennes Awesome blogg)












Igår kväll runt elva gick jag hem till Karro och sov där, vi låg och pratade ock kollade på en gammal hederlig film. Då vi hade sovit en stund började jag gå i sömnen vilket inte är så ovanligt i mitt fall men kul var det efteråt!

Idag gick Karro och jag upp runt elva och vi käkade lite frukost innan vi gick hem till mig. Lite senare träffade vi Tilla och tränade lite drill och lite senare tog jag en springtur!

Hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar