söndag 5 augusti 2012


Igår hade jag sjukt kul med Sara, vi cyklade ut till stugan, drillade badade (och det var faktiskt ganska skönt) grillade hamburgare och kollade på greys anatomy i sällskap med chips. Efter allt det gick vi och la oss, men spelade kort och pratade o flummade, så vi somnade halv fyra. Idag när vi vaknade åt vi frukost, städade, badade o drillade. Sedan cyklade vi hem. Och jag börja städa mitt rum, och packade ut det sista från resväskan sedan Portugal. Sedan kommer Wilma in på mitt rum från ingenstans, med en ben o Jerry glass med cookie dough smak, så det kan man ju inte tacka nej till. Och vi satt och pratade hur länge som helst eller det kanske var mest jag, för vi har inte träffas på jätttttttttttttteeeeeeeeeee länge, och så fick hon en present av mig också eftersom att jag har inte träffat henne efter hon har fyllt år. Så om ni trycker HÄR, så får ni se vad jag gav henne.
Här kommer iaf bilder från stugan:













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar