söndag 19 augusti 2012


Imorgon börjar skolan, och ja, jag har saknat att träffa alla igen. Men grejen är den att just nu vill jag bara ta o va uppe så länge jag vill, sova jag längejag vill. Komma på vid 11 tiden på kvällen att jag vill ut till stugan o sova. För det här lovet har faktiskt varit bland det roligaste på länge, mina topp 10 saker, utan någon speciell ordning:
- Mini Campet, i Sverige, då jag, Vendela var uppe hela natten, hade sjukt kul!
-Mini Campet i Portugal, då jag o Hedda skrämde livet ur ledarna.
- Träffa Sara, efter två veckor i Portugal
- Random övernatting i stugan med Sara
- Söta Wilma som kommer hem till mig med en Ben & Jerrys, med cookie dough smak!
- Teamkvällen igår!
-övernattning med henke o affe i stugan!
- Boda Borg med Portugiserna
- Kväll/natt i stugan med Portugiserna o Stella o Vendela.
- Att chilla galet!!!

Aja, nu ska jag iaf dra mig till säng, jag  har precis rakat benen, målat naglarna o plattat håret. Tänkte det skulle bli en vana med platt hår o målade naglar ( får se hur länge det håller sig! )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar