torsdag 5 juli 2012

Sommar plåga

Hej! Jag tänker inte ägna det här inlägget åt att be om ursäkt för att jag inte har bloggat på evigheter även om jag gärna skulle vilja det!

Min sommar började med att säga ajöss till min gamla klass och vänta på beskedet om vilken min blivande klass skulle bli. Jag har tillbringat mycket tid till att umgås med mina fina vänner och inatt sov jag hos Tilla. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu men jag ska börja blogga från mobilen så jag ska försöka få ihop något inlägg om dagen men vi får se hur det går ;)

Jag har lovat Karro att försöka blogga då hon är i Portugal och dom här veckorna är sommarens plåga, att veta att man inte kommer att träffa henne förens om flera veckor känns inte bra alls och jag saknar henne enormt mycket redans men nu tänker jag lägga upp lite bilder som vi tog sista dagen innan hennes portugisiska kompis kom hit.

Kramar Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar