fredag 6 juli 2012

MiniCamp


Har flummat runt lite med killarna, ibörjan så skulle jag inte bo med en kille utan en tjej men dom hade en för mycket kille och vi en för mycket tjej, så det blev så. Men jag tycker nästan det är roligare, för dom är så himla roliga.
Från tisdag till torsdag har det varit Mini Camp. Hade jätte kul, första natten kunde inte jag Henrik elller Vendela sova, så vi gick på en promenad och det var tänkt att vi skulle gå och lägga oss efter det, men det blev aldrig så. Så vi var uppe hela natten, men hade grymt kul. Men vart sjukt trött, efter det.
Andra natten sov typ alla som stockar. Och Henrik gick i sömnen och typ sa :
Jag vill vara ensam! Det är bara en kvar.  
Och så grät han också, så han var jätte läskig.
Ikväll blev det iaf en promenad med Sara, och Afonso. Gick jätte bra, och hade jätte kul. Kommer sakna våra promenader i Portugal,
Efter det kom vi hem och då hade Tomas o Viktor gått och lagt sig så vi väkte dom och spelade spel, medans Afonso kollade på snygga tjejer på facebook (Sara var en utav dom ;) )

Nu ska jag iaf gå och lägga mig, och kanske blir det så imorgon att vi ska till Boda Borg :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar