måndag 30 juli 2012

Hemma!


Nu är jag hemma igen i regninga Scerige, kom hem igår. Åkte från Lisabon, mellanlanda i Norge och åkte till Arlanda. Där efter åkte vi tåg till Linköping och gissa vem som stod och vänta på mig där...
Mina föräldrar förstårs, och så stog min älskade Sara där!!! <33
Gud vad jag har saknat dig Sara!
Därför blev det en liten promenad med henne när jag kom hem.
Har haft det skitkul i Portugal, kommer sakna alla något så grymt, och kommer sakna Portugal också. Men någon gång i mitt liv ska jag åka tillbaka dit, och då ska jag åka dit med Sara!

Här får ni några bilder:
Vendela o Henrik på tåget till Portugal

Påväg till Portugal

Agnes på flyget

Stella o Agnes på flyget

Henrik o Vendela

Henrik o Vendela, älskar Vendelas blick!

Hedda o Stella på Welcome partyt

Mafalda, Vendela, Hedda o Stella på Welcome partyt

Stella, Vendela, Hedda, Mafalda, Joana på welcome partyt

Stella på welcome partyt

Jag på Welcome partyt

Massa hopp bilder








Bästa fotot vi fick...

Papparazzi, och det är inte jag som har tagit bilden ;)

Maria o Hedda

Vendela o Stella

Stella

BORSSAN!

Viktor, Henrik, Vendela, Hedda, Jag, Stella o Affe

Vendela

Stella o Vendela

Fransisco, Tomas, Afonso

Stella

Tomas o Stella på minicampet

Hedda o Stella på minicampet

Viktor, Affe, Hedda , Stella o Vendela på minicampet

Jag o Stella på minicampet

Viktor på minicampet

BROSSAN på minicampet

BROSSAN igen

Agnes på minicampet

Affe, Henrik, Jag, Vendela, Hedda, Stella o Hedda på minicampet

Viktor, Affe, Henrik, Hedda,Vendela, Agnes, Jag, Stella

Bao på minicampet

Henrik o Mafalda på minicampet

BROSSAN på minicampet

Affe o Henrik på minicampet

Stella på minicampet

Viktor, Affe o Henrik på minicampet

Henrik på minicampet o nej, bilden är inte åt fel håll

Stella på minicampet

Tomas på minicampet

Henrik på minicampet

Agnes på minicampet

Stranden <3

Min familj j´som jag bodde med minus mamman som tar fotot

Afonso o Fransisca (hans lillasyster

BROSSAN på en restaurang på väg till Afonsos sommarstuga

Afonso

Jag o Fransisca

Afonso

Afonso

Afonso o Bao

Jag o BROSSAN

BROSSAn, äter odlade vindruvor

BROSSAN igen

Jag o affe framför poolen hos doms sommarstuga

Jag o BROSSAN igen

BROSSAN nedgrävd

BORSSAN nedgrävd

Affe, Viktor o Henrik på national night

Stella o Vendela

Hedda jag Vendela o Stella

Vendela o sina ego bilder

Jag o Vendela

Afonso o Hedda

Jag i ett bollhav

Hedda

Vendela med sina egobilder

....

Jag fick vara med på egobilden
Jag vendela affe o Henrik


Henrik

Agnes, Marika, Hedda,Vendela,Stella, Viktor

Hedda

Vendela, Stella

Vendela jag o Stella

Stella Hedda Vendela o Henrik

JAg

Tomas o Viktor

Stella o Jag

Påväg hem

Stella 

Och allt som ni ser på bilden fick jag utav Sara när jag kom hem, En bild som jag ska rama in, och en väldigt lång text. Älskar dig Sara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar