torsdag 24 maj 2012

Sommarlovet börjar närma sig och jag har fullt upp! Det känns som om jag värken hinner med någonting eller har lust att göra någonting längre... Då jag inte pluggar så har jag träning så jag har inte hunnit blogga på väldigt länge. Den här veckan vet jag i alla fall att jag får lite tid över till att ta det lugnt och kanske sola lite om det är fint väder. Idag har jag gjort ett SO prov på morgonen och det kändes ganska bra och som jag alltid har resonerat under prov så kan jag inte göra bättre en så gott jag kan. På lördag dansar min syster bal och jag längtar så sjukt mycket tills jag får se det. Jag ska se till att ställa mig i kö tidigt så jag får en riktigt bra plats så jag kan ta massa fina kort på henne! 

Nu ska jag dra mig bort till klassrummet och tagga till för lite svenska lektion. 
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar