fredag 25 maj 2012

Design!



Hej, idag har jag bytt vår design på bloggen igen. Jag tyckte att den förra kändes lite dyster såhär på sommaren! Åh jag njuter värkligen av att kunna säga att det är sommar nu för det kan man. Igår spelade vi fotboll i 38 grader! Känns helt sjukt att kunna säga det. Jag har inte vågat hoppa i i vattnet än för det känns lite kallt för en sån badkruka som jag är innan jag kommer i men tillbaka till saken så tyckte jag att vi behövde en lite gladare design och då fick det bli rosa! Vi får se vad Karro säger då hon får se den,
antingen så dödar hon mig eller inte men det spörs att se man vet ju aldrig med henne ;)

Imorgon bär det av till stan på eftermiddagen för att kolla på syster då hon dansar bal! 

Jag tänkte lägga upp bilder på designerna vi har haft så får ni se alla tre :)
Hoppas ni får en grym helg med mycket sol, Kram!


Våran första bloggdesign :)
våran förra design :)
Våran nuvarande som ni kanske ser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar