lördag 19 maj 2012

Hemma


Kom nyss hem från sommarstugan, har haft det skitmysigt. Sara och jag gjorde trerätters, och det blev väl ganska lyckat iallafall. Vi bjöd alla i teamet till min stuga, och så åt vi och hade skit kul. Vi grillade marschmallows, körde spel och hade tjejsnack. Från början var det tänkt att bara Sara, jag, Nina och Tilla skulle sova över. Men vi hade det så mysigt så Theresa och Wilma sov också över. Theresa  skulle jobba och Wilma skulle in till stan på morgonen så dom åkte iväg. Men vi stannade kvar och åt lunch där och grillade ytterligare lite mer marschmallows. Efter som att vi hade så mysigt igår så bestämmde vi att vi skulle ses igen ikväll och grilla marschmellows, fast hos Tilla den här gången. Så nu ska jag ta ett bad, slappa, städa och äta lite innan jag går till Tilla :D

Jag har alla bilder på mobil och har inte hunnit ladda över dom, men det kommer så småning om ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar