måndag 28 maj 2012

Ännu en trist dag?


Jag känner mig så sjukt opepp just nu och allt jag tänker på idag värkar vara frågorna,

Varför gör jag det här?
Vad är meningen med det här?
Vill jag göra det här?
Får jag ens ut någonting av det här?

Jag hatar dom här dagarna då allting bara känns onödigt och allt jag har tänkt göra dränks i mina tankar på varför jag ens ska göra det. Koncentrationen ligger på minus noll idag känner jag... Jag behöver en förändring snart tror jag. Inte vill jag göra samma sak tills jag fyller 100? Jag behöver komma ut lite kanske hitta nya intressen och umgås mera med mina underbara vänner innan vi snart byter klass och går på helt olika skolor i olika kommuner till och med, det känns väldigt sorgligt att säga det men jag måste inse att livet måste gå vidare och att vi bara måste hålla kontakten med varandra! Nu ska jag i alla fall ta en varm dusch och kolla på en film eller någonting så ska jag se till att vakna med ett glatt humör imorgon! Jag hoppas i alla fall att ni har haft det bra idag!





















Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar