fredag 10 maj 2013

TODAY!

Denna dag började med träning vid Edberga,
det var jag, Wilma, Mathilda och sist o minst Emmie.
Vi tränade på lite allt möjligt, och hade skit kul måste jag ju säga :D
Efter det gick vi hem till mig för att spela ett spel, men som sen inte funkade,
så dom gick hem och jag tog på mig motorcykelstället och åkte motrocykel till Västervik med pappa.
Där handlade vi saker på bilteama, och avslutade Västervik med en melon milkshake.
Och nu har jag precis kommit hem, och ska snart iväg igen till stugan,
där vi ska få främmat o så ska vi grilla med.
Men mina föräldrar har redan åkt dit,
så Hanna o jag åker moppe dit, för att få lite grillat. GÖTT!

En bild på mig o min bror, med nästan alla mina småkusiner. Ska faktiskt få ännu en till kusin snart :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar