fredag 10 maj 2013

Onsdag - Torsdag

I onsdags efter träningen så åkte jag o Sara för att sova över i stugan, men självklart värkte det ner och det både blixtrade o åskade. Så vi bestämmde oss för att åka hem till Sara ist.

Dagen efter bestämmde vi oss för att vara lite nyttiga så vi tog och sprang.
Och sedan tog jag en dusch och satte mig ute och hoppades på att bli lite brun.
Men självklart bestämmde sig solen för att inte komma fram,
så jag fick gå in o kolla på Tv ist.
Senare på kvällen gick jag en promenad med Emmie.
Och efter det gick jag hem o kollade på Monster Inc.
Men bestämmde mig sedan för att gå ut o gå en sväng för mig själv,
då klockan var ungefär tolv, men det var faktiskt mysigt.
Efter det somnade jag väldigt fort!

Detta är vad jag har gjort under dom dagarna jag inte har bloggat, så ledsen för det :o

En gammal bild, då Sara o jag var i stugan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar