måndag 6 maj 2013

Skola

Nu är det skola efter två veckors prao. Helt okej att komma tillbaka till skolan faktist, vi har ju destutom lov på torsdag och fredag. Så sköööönt!





















ONSDAG: I söderköping gick det bra tyckte jag. Åkte även till sommarstugan efter och grillade korv. Sen följde Danne mig en bit eftersom att han endå bodde i berg och jag kände för att gå hem. Men sen kom mamma o pappa o plockade upp mig iaf.



TORSDAG: I torsdags var jag ju på Villan, var helt okej faktiskt. Det var något möte med mat så jag fick servera, duka och städa. Efter det stack jag på fika med Hanna. Åt 600 årsjubileum bakelsen. Fick även sällskap av Tilda Hannas lilla syster ett tag.







FREDAG: På fredagen var jag sjuk, eller trodde jag iaf. Hade ont i magen och ville inte riskera att det var magsjuka så gick inte till Villan. Men blev bättre under dagen så åkte på lägret iaf.



LÖRDAG: Vaknade upp på lägret men åkte hem på direkten för att vara med tattot. Så var med på tattot som gick helt okej, men åkte tillbaka till lägret efter det. Lägret var i Vikingstad.



SÖNDAG: Var på lägret och det var asgrymt. Men åkte sedan hem efter det och gick o la mig på direkten. Var så grymt trött!

Har tagit bilder från både Wilma och Hannas blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar