fredag 26 april 2013

Sista dagen

Sista dagen på central assorligt!
Dom är världens sötaste och jag kommer sakna dom enormt!
Även fast jag bara har lärt känna dom på en vecka.
Idag gick vi till folketspark och hade det riktigt mysigt och lerigt.
Sedan slutade jag vid tolv gött!

När Wilma slutade sen så åkte hon jag och Sara ner till stallis,
för att köpa årets första glass på stallkiosken!
Sedan köpte vi chips o lite godis,
för vi ska ha myskväll.
Så just nu väntar jag på att Wilma ska äta och sedan drar vi till Wilma.

Och imorgon åker vi ju till Liseberg med, asgrymt!!
Men Hanna vart sjuk så hon kan tyvärr inte åka med ... :(

Massa fina tekningar jag fick från alla barnen.
Den fick jag av Meja

Den fick jag av Nora-Lii




Min personliga favorit som jag fick av Isak

Den fick jag av Dagmar

Och den sista fick jag utav Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar