måndag 29 april 2013

Dagen

Var ute och hoppade och drillade lite förut,
för nu är ju faktiskt all snö borta,
sprang tillomed barfota.
Så det blev ett fotbad sen, så fötterna blev rena.

Efter det drog jag till träning,
vi hade träning utomhus,
gick helt okej!
Träningen slutade med att det började regna,
så blev även en väldigt fin regnbåge.

Imorgon eftersom att jag är ledig ska jag kanske till stan,
får se om orken finns.
Annars ska jag städa rummet och sedan ska jag träffa Sara.
Och efter det går vi ju till bysjön och ska drilla.
Sen får vi se vad vi hittar på,
Cajsa, Hanna, Wilma och Sara ska va sen på Valborg.
Men får se om vi stannar kvar på bysjön eller om vi går därifrån.

Måste även säga att jag har plastat in Panetoz frukost.
Dom ska ju sova på Villan,
så jag fick slå in frukosten till dem.
Lite mäktigt faktiskt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar