måndag 29 april 2013

Liseberg!

Liseberg var awesoooooome!
Längtar redan till nästa år!
Måste säga att jag har saknat mina underbara vänner sjukt mycket!
Och i lördags var första gången vi alla tre samlades på samma ställe sen Portugal.
Affe hängde även med, så fick träffa honom också.
Men han gick inte med oss men träffade han iaf.
Wilma hängde ju även med, och en till tjej som hette Alexia.
Vi hade sjukt kul och åkte kolorado 5000000 gånger.
Den är ju sååå mysig!
Åkte iaf inte atmosfear, men ångrar det inte heller.
Har ju flera år på mig :D

Och, själklart som alla år får vi fula hattar.
I år vart det gula fiskehattar.
Men tyckte det var rätt sött endå :D


Hedda, jag, Vendela och Stella med sjukt snygga miner, bilden är från Portugal.

Jag o Affe i Portugal.
Påväg till Liseberg, på bilden är jag, Stella, Hedda, Vendela, Alexia, Affe, Viktor Astrid och Wilmas hår .
Wilma, Hedda, Jag, Stella och Alexia. Och Vendela tog bilden. Där har vi på oss våra ursnygga hattar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar