söndag 4 november 2012

Träning, träning, träning!


Mina dagar nu mera består oftast av skola, plugg och träning. Det är i stort sätt det ända jag hinner med nu mera känns det som. Jag har inte kunnat blogga på ett tag för jag hinner liksom aldrig med det... Jag ska börja med en ny bloggdesign nu med eller egentligen har jag redan en på gång men den är långt ifrån färdig! 

Idag har jag tränat hela dagen och nu har jag varit hemma en stund och ätit, varit i min systers lägenhet där hon flyttade in igår och jag ska strax åka till träningen igen! Jag tycker det är sy sjuk kul att träna så det kan aldrig bli för mycket men sammtidigt känner man när kroppen börjar säga ifrån. Man märker det på händerna framför allt, tummen ska röntgas på onsdag och så blir det troligtvis en stel operation på den i maj efter drilolsesongen.. 

Nu ska jag hoppa i mina träningskläder igen och åka och hämta upp karro och sen vidare till sporthallen igen, ME LIKE! 
Fotograf: Karolina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar