lördag 10 november 2012

Sitter o kollar på film.
Idag har jag inte gjort så mycket, vart en lång promenad med Sara
Och så sedan vart det pizza och filmmys med mamma o pappa. 
Och imorgon är det ju faktiskt farsdag,
så då ska jag till farfar och så ska vi fira honom.
Men innan det drar jag till kyrkan med Hanna får se om någon mera kommer.
 OCh efter vi har varit hos farfar så åker jag buss hem till Åtvid,
medans dom resterande i familjen åker till Linköping.
För på kvällen är det ju nämligen träning, 
och det är viktigt att vi är med på så många träningar vi kan nu,
eftersom att det inte är jätte långt kvar tills första tävlingen, 
och vi är inte klara med programmen ännu :o
Och nyss så ringde sara mig, och medans jag ligger i sängen och kollar på film,
är hon ute och roar sig.
Men jag kommer antagligen möta henne sedan för hon ville inte gå hem själv. 
Men får se hur det blir med det...

Föresten så håller sara  på med en ny hedder också, så får se hur det blir med det.

PUSSSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar