torsdag 13 september 2012

Underbar födelsedag!


Idag fyllde jag fjorton år. Så nu är jag en stor tjej! Började dagen med att bli väckt av mamma  och pappa Oskar o Viktor. Och tro det eller ej men Oskar kom faktiskt, vilket vart väldigt förvånade för mig :o Sedan så kom Hanna hem till mig och vi gjorde sällskap i skolan. Sen gick hela skoldagen. Efter det var det utvecklingssamtal. Skit tråkigt, men gick bra. Efter det började jag laga maten och då kom Hanna o Wilma. Så fick jag paket av dom. Vi åt och spelade pings, hade askul. Efter tog vi efterrätt som bestod av två omgångar glass, kolasås, maränger, bananer och chokladstänger och en munk var. Känner att jag vill rulla fram. Vart asmätt, och vi alla fick nog lite utav en sockerchock! Och då kom Sara o ringde på och hade med sig en underbart fin tårta. Men som jag kommer spara eftersom jag inte orkar äta något nu, kommer rulla fram till skolan isånnafall!
Sedan var det träning, och gissa vad håll jag fick!!
Nu är jag iaf hemma och ska gå o lägga mig snart, efter jag har duschat!

Här kommer bilder:
Pingis! Hanna
Pingis! Jag o Wilma


Efterätt

Efterätt


Hanna

Wilma!

Tack så mycket för tårtan Sara! :D

Tårta jag fick av Sarajävel <3

Presenter jag fick

Ansiktesmask av Wilma! 

Foton av Wilma

Underbart gott luktande Body butter från Wilma <3

Fin låda av Hanna!

Små söta, ätbara bakelser av Hanna<3

Mascara från Hanna

Nagelack från Hanna

Magnetiskt nagelack från familjen

Nagelack bortagning

Nagelpensel av familjen


Godis från Sara!



Fick även en blå mascara från familjen. Tack så mycket för alla fina presenter är skit glad :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar