tisdag 18 september 2012

Plugg

Hejj!
Nu är jag på bra humör vilket känns gör bra! Jag vet faktiskt inte varför jag är det, det bara är så. Kan faktiskt vara för att jag har pluggat hela dagen men gjort klart alla läxor för den här veckan så jag slipper tänka på det mera. Imorgon är det minidrill som gäller för min del och jag älskar värkligen tansken på att jag ska få träffa mina söta små barn! det är helt obeskrivligt hur underbara dom är, förra veckan kom en tjej som heter Nellie fram till mig efter träningen och gav mig en teckning hon hade målat, hur söt?!
Jag bloggar från skoldatorn och har därför inga bilder tyvärr men jag har lite projekt planerade så snart kanske jag kommer igång med bloggandet lite mera. 

Nu ska jag gå ner och duscha och sen börja med projektet.
KRAMIS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar