fredag 21 september 2012

Slappis

Hejsan.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och pratar med min sjukt saknade underbara vän Linn på facebook. Idag har jag varit i skolan hela dagen och det var en rätt okej dag idag. Efter skolan mötte Tilla mig och vi gick hem till mig och hittade på massor med hyss. Nej men jag har tillbringat hela dagen med Tilla och nu på kvällen har jag ätit lite pizza med familjen.

jag tänkte börja med dagens bild i en vecka och så får vi se om jag kommer fortsätta med det. Det går ut på att jag varje dag tar en bild (troligtvis med min mobil) som jag sen lägger upp på bloggen enligt listan här under:


dag 1- bild på ditt rum
dag 2 - bild på ditt fritidsintresse
dag 2 - bild från skolan
dag 3 - Bild på dagens outfit
dag 4 - bild från en lektion i skolan
dag 5 - bild på din skola
dag 6 - bild på dagens frisyr
dag 7 - bild på något/ någon du älskar

jag börjar idag så snart kommer ett inlägg till! :)
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar