onsdag 24 oktober 2012



VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG OM MUSTASCHER! 



Jag har en vän som ÄLSKAR mustascher 
Därför tänkte jag ägna detta inlägg åt henne. 
Själv tycker jag att mustascher kan vara coola, 
men jag tycker inte det är så jätte snyggt.
Men om  jag skulle se någon på stan med en cool mustasch,
 kanske jag skulle tycka det var snyggt.
Men inte på någon jag känner :o

Nu vet ni hur jag känner för mustascher 

Hon som älskar mustascher sa en gång:
Mustasch är skägg växt ovanför överläppen, och har varit mode i omgångar. 
Vissa rakapparater är försedda med en särskild mustaschtrimmer 
för putsning av mustascher och polisonger.
För att hålla styr på ändarna av en mustasch med 
fritt svävande spetsar kan mustaschvax användas.





Det finns ju även smycken o kläder i mustasch :




Här får ni en bild på min mustach älskande vän :




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar