måndag 29 oktober 2012

Live tody



Igår så gjorde jag inte så mycket, eller jo 
städade rummet och tog foton med Sara
Och på kvällen vart det flumträning.
Alla var sjukt trötta efter helgen. 
Vi kastade upp en klementin i luften och slog till den med en stav.
HAHA, klementinen flög åt alla möjliga håll.
Efter träningen gick vi till Sara o åt varma mackor, 
sedan gick vi en liten promenad o gick hem till mig.
Sen tog vi o tittade på film. The panic room.
Det tog låntid innan vi förstod att barnet var en tjej
och det var Kristen Stewert. WOPS.
Sedan somna vi, på morgonen
var jag jätte snäll o gjorde frukost på sängen.
Och sen så bakade vi kladdkakemuffins.
Dom vart faktiskt lyckade :D
Nu sitter jag ensam i ett hörn o kollar på film.
Vad skulle jag göra utan filmer? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar