måndag 4 juni 2012




Nu börjar sommarlovet närma sig med stormsteg och för mig känns det både spännande och väldigt sorgligt på samma gång.. Jag har två veckor kvar att umgås med min klass som jag har tillbringat min skoltid med i FYRA år! Kommer verkligen sakna många av dom men vi får försöka att hålla kontakten med varandra ändå!
Jag får se det positivt, livet går vidare mot fler möjligheter och så är det ju inte bara för mig utan för alla andra också. Jag är så sjukt glad över att jag har träffat alla underbara vänner jag har för vad skulle mitt  liv vara utan dom? Ingenting alls...
Jag glömmer ofta bort att tacka dom för det dom gör men jag hoppas att dom vet hur mycket jag älskar dom ändå! Det som kommer att svida mest på skolavslutningen är tanken på att jag inte kommer att umgås med dom tre bästa tjejerna i skolan varje dag och vi kommer alla att plugga på olika skolor nästa år vilket kommer att göra att vi inte har lika mycket tid tillsammans men jag ska se till att vi håller kontakten med varandra tills döden skiljer oss åt! Skriver senare om Mina fina flickor Moa, Linn och Patricia!
Kramis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar