måndag 4 juni 2012

Mitt livs bästa ögonstenar!


Här kommer inlägget som jag riktar helt mot mina fina kompisar!


MOA http://moajonsson.blogg.se/





















Moa är en tjej som alltid sprider glädje omkring sig och hon har alltid ett leende på sina läppar! Ja vad ska man säga? Det finns liksom inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar henne! Jag har alltid kunnat prata med henne om allting och det finaste minnet jag har sen vi var små är nog då hon kom fram till mig och gav mig en teckning. Jag tyckte den var jättefin och jag kommer så väl ihåg att det var en brun häst på den och röda fina blommor. Jag tyckte den var jättefin och då jag vände på den såg jag att det stod någonting på den. Det var en fråga hon hade skrivit om att hon ville att vi skulle vara bästa kompisar och vem nappar inte på det?! Klart jag ville vara bästa kompis med en så sjukt söt prinsessa som hon, ni ser ju bara på bilden!Vi har haft våra dåliga dagar även vi fast det har alla och det löser sig alltid! Stort tack för att du finns här för mig Moa! Glöm inte att kolla hennes blogg!  <3



LINN























Linn och jag har känt varandra sen vi var väldigt små och jag har alltid tyckt om henne väldigt mycket! Vi har så mycket gemensamt! Då vi var små kommer jag ihåg då vi lekte tillsammans hemma hos hennes mamma och vi sjöng Majas sommarvisor för hennes mamma och ja vilket minne asså! Linn är en tjej som alltid vill allas bästa och det uppskattas starkt! Jag kan prata med Linn om allt och det är henne jag vänder mig till om jag behöver hjälp med någonting för jag vet att hon alltid har ett bra svar! Hon ger mig alltid tips som jag behöver även fast hon själv inte tänker på det och jag kan inte annat än att säga att hon är så sjukt begåvad! En tjej som kommer att komma långt i livet, det är jag övertygad på och jag tror på henne! Jag kan precis som innan inte beskriva med ord hur mycket hon betyder för mig men en sak är säker och det är att jag älskar henne sjukt mycket! <3

PATRICIA























Och sist men absolut inte på något sätt mindre älskad! Vi har haft en del motgångar precis som alla andra men vi löser alltid problemen vi får och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne! Hon tar upp en stor plats i mitt hjärta och den platsen kan inte ersättas av någon annan. Precis som Moa är Patricia en väldigt begåvad hästtjej och jag VET att båda någon gång kommer att tävla för Sverige i någon slags världskupp för proffs! Ingen tvekan på det!  Vi träffades otroligt nog inne på en toalett då vi körde kurragömma hemma hos Moa och Linn och det var nog vänskap direkt skulle jag tro! Jag kommer så väl ihåg att det var i samma tillfälle som vi skulle välja klasskompisar till sexan och jag visste inte vilka jag skulle välja och Moa, Linn och jag var redan väldigt bra kompisar så dom var redan klara men jag hade ingen aning om vem den sista jag skulle välja skulle vara. Jag ringde hem till Moa och frågade vad Patricia hette för jag ville så gärna bli kompis med henne och se på oss nu några år senare!



Tre underbara tjejer som har gjort mitt liv helt underbart! Tack för att ni finns ögonstenar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar