torsdag 14 mars 2013

Förlåt ännu en gång

Sorry för att jag inte har bloggat på åratal. Men eftersom att tyskan suger på grund av vikarie så tänkte jag slänga in ett inlägg nu. Vi har världens sämsta vikarie som inte fattar någonting. Just nu sitter gubben och kollar på något på han Ipad.

Idag blir det träning, inte så jätte taggad eftersom att jag är astrött. Men aja! I helgen blir det träning också och den är jag taggad för, och det känns som det behövs. Och så ska vi få gäster på söndagen också. Och jag som vill hinna in en sväng in till stan med, får se hur det blir. Imorgon blir det iaf mys med Sara och Wilma, vi kommer antagligen vara hundvakt för Putte, Saras systers hund.

Slängde in en bild på Cajsa mig o Wilma, Har egentligen inga bilder på den har datorn eftersom att jag har en lånedator. Men jag tog den här bilden från fejjan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar